domingo, 15 de abril de 2012

Procediment d'intervenció (Debat a l'aula)

Jo estic desenvolupant el PII en un centre concertat i puc observar tant el procediment del Gabinet Autoritzat com del Departament d'Orientacio, es a dir, tots els nivells acadèmics d'escolaritació.
Els alumnes realitzen diferents proves de nivells (al meu Blog estan contemplades la bateria de proves i els diferents nivells on se'ls aplica) a tots els alumnes.
En detectar qualsevol indici problemàtic tant per l'equip pdocent com per la mateixa Directora de Gabinet a l'alumnes se'l pasen proves més específiques i es demanada ajuda externa (serveis municipals principalment) per tal de recolçar o d'acurar el diagnòstic, també -segons el problema- es pot derivar al neuropediatra. Amb els informes i diagnòstic s'elabora juntament amb el tutor de l'alumne les adapatacions oportunes per tal de continuar amb l'escolarització i desenvolupament personal i emocional de l'alumne. Cada diagnòstic du una manera determinada de treballar amb l'alumne.
Considere que es complix el protocolo en tots els casos que hem parlat a l'espai de debat de l'aula i que l'àmbit tampoc es decisiu per al treball amb els alumnes amb necessitats educatives, anem tots en la mateixa direcció oferir ajuda continuada i coherent amb els requeriments i necessitats individuals de cada alumne amb problemes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario