jueves, 19 de abril de 2012

Alguns casos de l'aula de PT III

A. porta una ACI en llengua i matemàtiques i M.té dificultats d'aprenentatge en matemàtiques. Els dos son alumnes de 5EP.

M per a no dur adaptació treballa en l'aula de PT allò que s'ha donat en l'aula; abans de fer el control normal fa un xicotet control que farà mitjana amb el que després faran en classe (em recorda molt a una classe de repàs).

A treballa llengua i matemàtiques ja que les du adaptades (encara es nota ell seu retràs respecte al grup-clsse. El nen li fica voluntad i progressa a poc a poc.

En aquest cas, el treball en l'aula de PT es fa fàcil i es desenvolupa sense cpa complicació ja que les dificultats d'aprenentatge que presentes els dos alumnes es solventen progressivament. Per altra banda un punt molt important és que tots els alumnes que asisteixen a l'aula de PT estan acostumats a ajudar-se contínuament tant en l'aula ordinaria com en l'aula de PT, un punt molt positiu per adquirir habilitats emocionals i treballar els continguts acadèmics en les que tenen problemes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario