jueves, 26 de abril de 2012

Casos de l'aula de PT VI. A.


A Després de la sessió d'avaluació es considera necessàri el cumpliment dels següents ítems:

  • Fer bona lletra (en fulla de pauta)
  • Conèixer i aplicar les regles d'accentuació.
  • Separar les paraules de texts seguits (per a atendre al seu significat)
La psicopedagoga le ha preparat un material que durà a la classe, a casa i edurant el reforç tant de l'aula de PT com de les classes particulars amb psicòlegs a les que asisteix fora del horari escolar.

2 comentarios:

  1. Veig que dins del teu pràcticum tens molt a mà la possibilitat d’observar els procediments i les actuacions en tots els nivells d’escolarització, (des de reunions de 3r i 4t d’ESO a tasques realitzades a l’Aula de Pedagogia Terapèutica amb alumnes també de diferents nivells de Primària). Estic segur que aquest pràcticum tan diversificat tant a nivell d’actuacions, com per la la tipologia de casos, t’aportarà una experiència professional i humana molt enriquidora. Gràcies per compartir-lo a través d’un bloc amb un disseny tan acollidor i felicitats per la teva nineta!!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies pel teu comentari, la meva tutora externa és la directora del Gabinet i del Departament per la qual cosa puc unificar la meva observació dels diferente casos del centre. Estic molt contenta perque l'ajuda dels professors ha sigue molt gran.
    Ànims que ja ens queda menys!!!!!

    ResponderEliminar