miércoles, 4 de abril de 2012

Alguns casos de l'aula de PT II

JM

Ja vam veure que amb JM es treballa per projectes, quan finalitza un d’estos, Gema li fa un “control” per a comprovar que ha superat els objectius proposats. L’ajuda que se li proporciona és que una setmana abans se li apunten en la seva agenda estos objectius que ha de treballar amb ajuda dels seus papàs.

Una ajuda molt bona per als xiquets amb problemes la podem trobar en la web d’aulapt.

Alguns exemples de com treballa diferents activitats dins del projecte La Casa

VOCABULARI: Es treballa amb fitxes plastificades en el que estan la imatge i la paraula escrita de tal forma que JM ha de reconéixer-la immediatament al veure. A vegades se li demana que faça una oració amb les paraules més senzilles: casa, cadira, sofà....
Fa frases molt curtes i fàcils i tendix a repetir l’estructura gramatical: A casa hi ha gots. A casa hi ha un sofà...

No imagina els dibuixos/pictogrames, només és capaç de dibuixar si té un model davant. Li hem demanat que dibuixe al seu germà i ho ha representat amb un esquema corporal propi d’un xiquet de educación infantil de 3 años. Per a llegir s'utilitza el mètode de GESTOS GUBERINA

JM és molt maleducat, no se li nota perquè va hipermedicat a mesura que transcorre la jornada escolar comença a contestar amb paraules com: “Deixa’m, alguns insults i puntellons tant a professors com als propis companys

No hay comentarios:

Publicar un comentario