Dos alumnes de 1 EP, dos possibles TDA no diagnosticats.
A: L'ambient que té en casa no és gens afavoridor per al seu
desenvolupament i aprenentatge escolar ja que no es preocupen del nen
en absolut. Necessita reforç però si que segueix el llibre de
classe amb els seus companys. El context familiar no l'acompanya per
a desenvolupar les tarees del “cole” així que tot el treball ha
de realitzar-se tant en l'aula ordinària com en l'aula de PT.
S: Va a la mateixa classe que A i comparteixen les hores en
l'aula de PT. Aquest nen du material apart de comprensió lectora,
travades i inverses. Des de que va entrar al colegi el gabinet ha
detectat problemes en ell: parla molt alt, no para de moure’s, pot
realitzar una fitxa adaptada si aquesta és fàcil i amb l'ajuda de
la psicopedagoga; el seu context és una mica complicat: La seva
mamà va morir quan ell tenia 3 anys i el papà el sobreprotegix, té
una germana que està en 3er de l'ESO, en definitiva una situació
molt complicada, tant és així que el Pare no vol dur-lo al
neuropediatra per a obtindre un diagnòstic definitiu. En aquest nen
centraré la meva observació i la desenvoluparé en la memòria.
No hay comentarios:
Publicar un comentario