sábado, 12 de noviembre de 2011

Reflexions

He començat a escriure les primeres idees de la memòria i estic plantejant-me com i que fer en el practicum II. He pensat continuar en la mateixa linea que en aquest ja que estic aprenent moltes coses i estic ubicant-me en el context educatiu, al mateix temps em done compte de que 75 hores són molt poques per a tot el que hi ha que fer i aprendre, per aquest motiu el PII el fare en el mateix centre i de la mateixa manera: OBSERVANT- ANALITZANT i REFLEXIONANT de tot allò que es desenvolupa amb els alumnes per part del Gabinet Autoritzat i del Departament. Al final del curs (dues semestres) tindré una visió completa de la informació i de les actuacions que poden tindre lloc al llarg d'un curs escolar. Sembla una bona idea, ara falta desenvolupar-la i que em donen el Vist i Plau. Continuare reflexionant sobre aquest tema...

No hay comentarios:

Publicar un comentario