viernes, 14 de octubre de 2011

Algunes idees

Ja tenia ganes de poder estudiar la realitat educativa dins del mateix context escolar des de el prisma de la intervenció psicoeducativa; el poder llegir expedients d'alumnes que han tingut itervencions, ACIS, proves de nivell al incorporar-se de nous al centre, entrevistes amb pares, tutors, alumnes, tests, etc... m'ha fet pensar que el nostre futur treball (clar si podem treballar que com esta la cosa......) és molt complet i molt complicat al mateix temps; complet perque s'estudia "el problema" de l'alumne en tot el seu context (Teoria Sistèmica) i amb tots els agents que -en diferents nivells de la seva vida- interactuen amb ell y, complicat perque -al haver de parlar amb tots aquests agents- hem d'anar amb molta cura en les nostres entrevistes amb cada persona individualment.
Per altra banda he pogut apreciar la diferència entre les intervencions grupals (molt típiques i característiques del context escolar) i les de caire individual (més relacionades amb les intervencions clíniques). Les dos són -com he dit abans- complicades i completes, però per això estem aprenent a treballar en equip i de manera col.laborativa amb diferents professionals i agents educatius.
És en aquests moments en que Hem done compte de que tinc molt que aprendre per a estar verdaderament preparada en el desenvolupament de les tasques pròpies de la nostra futura professió.

Ànim companys que ens queda poquet i a vore si en tenim sort i podem treballar en allò que certament ens agrada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario